Friday, October 21, 2016

Forex Million Club

Million in forex Daar is baie mense wat hul fortuin in forex gemaak het. Die grootste afstand in die geskiedenis is hoe kloof Soros het sy fortuin. No 1: George Soros Vs. Die Britse pond in 1992 Britse pond wisselkoers teenoor ander Europese geldeenhede is vasgestel deur die Bank van Engeland. Ten einde die waarde in stand te hou, die bank stel hul rentekoers op 'n hoë vlak, soortgelyk aan die een wat aangebied word deur Duitsland. Maar Duitslande hoë rentekoerse was gepas vir 'n robuuste ekonomie in die behoefte vir 'n koel af na 'n skerp styging in inflasie te voorkom. Brittanje was in die teenoorgestelde situasie, met sy ekonomie in die neerslagtig. 'N Hongaarse immigrant raakgesien hierdie situasie, besluit dat dit nie volhoubaar en verkoop kort 10000000000 pond. Hy het $ 1100000000. Sy naam is George Soros. No 2: Stanley Druckenmiller verbintenis op die Mark - Twee keer Stanley Druckenmiller gemaak miljoene deur twee lang verbintenis in dieselfde geldeenheid, terwyl die werk as 'n handelaar vir George Soros Quantum Fonds. Druckenmillers eerste verbintenis het gekom toe die Berlynse Muur geval het. Die vermeende probleme van hereniging tussen Oos - en Wes-Duitsland het die Duitse mark tot 'n vlak wat Druckenmiller gedink uiterste depressief. Hy het aanvanklik 'n multimiljoen-dollar weddenskap op 'n toekomstige tydren tot Soros het vir hom gesê om sy aankoop te verhoog tot 2 miljard Duitse mark. Dinge gespeel word volgens plan verloop en die lang posisie gekom om ter waarde van miljoene dollars wees, help stoot die opbrengs van die Quantum Fonds oor 60. Moontlik as gevolg van die sukses van sy eerste verbintenis, Druckenmiller het ook die Duitse mark 'n integrale deel van die grootste valuta handel in die geskiedenis. 'N Paar jaar later, terwyl Soros was besig om te breek die Bank van Engeland, Druckenmiller gaan lank in die merk op die aanname dat die gevolge van sy bosss weddenskap die Britse pond sou daal teen die merk. Druckenmiller was vol vertroue dat hy en Soros was reg en het dit deur die koop van die Britse aandele. Hy het geglo dat Brittanje sal moet uitleenkoerse streep, dus sake te stimuleer, en dat die goedkoper pond sou eintlik beteken meer uitvoere in vergelyking met Europese mededingers. Na aanleiding van hierdie selfde denke, Druckenmiller gekoop Duitse effekte op die verwagting dat beleggers sal skuif na verbande as Duitse aandele het minder groei as die Britse. Dit was 'n baie volledige handel wat aansienlik tot die winste van Soros belangrikste verbintenis teenoor die pond bygevoeg. No 3: Andy Krieger Vs. Die Kiwi In 1987, Andy Krieger, 'n 32-jarige valuta handelaar by Bankers Trust, is noukeurig kyk na die geldeenhede wat tydrenne teenoor die dollar as gevolg van die Swart Maandag ongeluk. As beleggers en maatskappye gehaas uit die Amerikaanse dollar en in ander geldeenhede wat minder skade in die mark crash gely, daar is gebind om 'n paar geldeenhede wat fundamenteel oorgewaardeerde sou word nie, skep 'n goeie geleentheid vir arbitrage. Die geldeenheid Krieger geteiken was die Nieu-Seelandse dollar, ook bekend as die Kiwi. Die gebruik van die relatief nuwe tegnieke gegun deur opsies, het Krieger 'n kort posisie teen die Kiwi ter waarde van honderde miljoene. Trouens, sy verkoop bestellings het vir die geldvoorraad van Nieu-Seeland te oorskry. Die Kiwi skerp gedaal as die verkoopprys druk gekombineer met 'n gebrek aan geld in omloop. Dit yo-yoed tussen 'n 3 en 5 verloor terwyl Krieger het miljoene vir sy werkgewers. Een deel van die legende vertel 'n bekommerde Nieu-Seeland regeringsamptenaar oproep Kriegers base en dreig Bankers Trust om te probeer om Krieger uit die kiwi kry. Krieger later verlaat Bankiers Trust te werk gaan vir George Soros. Situasies soos die een voor beskryf is nie 'n swart swaan van die verlede. Die pers is gevul met stories van geldeenhede oorwaardeer herstel na billike waarde in die onlangse Europese krisis forex spelers het die waarde van die euro af toe dit oorwaardeer (van 1,3654 op 14 April 2.010-1,1925 op 8 Junie 2010, - 12.7 en terug weer toe dit oorverkoop (van 1,1925 op 8 Junie, 2.010-1,3276 op 6 Augustus 2010, 11.3). sentrale Bank ingryping om 'n verlangde waarde te bereik het nie óf verdwyn, soos die onlangse optrede van die sentrale bank van Japan en die sentrale bank van China wys. die voorspelling van 'n val of 'n toename is nie 'n kwessie van geluk net, dissiplines en strategieë gebaseer op tegniese ontleding help om korttermyn skommelinge van 'n geldeenheid te verstaan, terwyl billike waarde maatreëls, soos die Big Mac-indeks, help om geldeenhede wat weg van hul onderliggende waarde in die kol en dit sal konvergeer om daardie prys in die lang run. How 'n Jong miljoenêr Belydenis van 'n 22 jr oud, 7 figuur Forex handelaars dont beteken om te wys af butmy 3 motor is Merc wees . Bugatti Julle volgende 3 Stappe om 'n miljoenêr My Storie (opsomming) Stap 1 geword. Besluit dat jy gaan om meer as 2740 per dag, Hoekom 2740 Omdat 2740 x 365 dae wat jy sal maak meer as 1, 000, 000 per jaar te maak. Stap 2: Leer hoe om 2740 te maak per dag Ive het probeer om alles uit multi-vlak bemarking, internet bemarking, Real Estate, en let op werk vir my, Ek kan nie enige een om aan te sluit as my af lyn in MLM oortuig, ek het geen kodering vaardighede en klaaglik misluk, en Real Estate agent dink Im 'n grap vir soek te veel soos 'n kind. Theres net een ding oor vir my om te doen Handel Forex ek nodig het nie een van daardie talent. Stap 3. Automatiseer jou geld masjien Ek moet erken dat na die handel 5 jaar Dit was rof vir my, ek kan nie slaap in die nag nie wil die pitte te laat val en voortdurend kan nie glo in my eie vermoë hoewel ek konsekwent gemaak rondom 5 tot 6 syfers. Leer uit Versuim nadat hulle nie so baie tyd, geld mors probeer om vriende my MLM of wat so elke Ek besef jy can8217t regtig al hierdie dinge skaal aan te sluit. Die verkope mense who8217re lê in yourface wat jy vertel dat hy by hul verkope werk of wat ook al kan my 'n miljoenêr en al die Mambo Jumbo, met werk so hard om net sowat 50 8211 100 per dag praat heeldag ek weet op sy beste hierdie tegniek gaan my maak rondom 3000 per maand. Sukses Leaves Clue So het ek begin om te kyk na wat al die ryk mense wat doen hulle goed die meeste van hulle don8217t het ryk ouers in teenstelling met populêre opvattings doen. En die meeste van hulle don8217t loop die hele dag probeer om te verkoop jy 'n paar MLM, of 'n TV. Ek het myself afgevra wat doen hulle eintlik is, dan onthou ek 'n legendariese man 8220The man wat die Londense bank8221 AKA George Soros het, het hy 'n skreeu 1000000000 per dag te doen wat Trading8230 A Million8230 Tien Million8230 n Honderd Million8230 'n miljard in 'n dag That8217s stapelgek hierdie dude het meer geld as wat ek ooit kan spandeer, in 10 van my lewe tyd en hy het dit as net 'n dag Die wat as oomblikke wat gebeur as ek kan wees soos hy dan begin ek dink oor al die miljardêr en meer van hulle is in die finansiële markte, soos die beroemde Warren buffet. Wat gebeur as ek net 0,1 persent van hulle wat 'n groot die laaste keer dat ek kyk qarren buffet moeite werd 'n skreeu 60000000000 dollar, 0.1 van dat as ongeveer 60 Million Dollar That8217s Insane, it8217ll my sit in die liga van ultra hoënettowaarde sou wees kan wees individue. Lang storie kort 8211 Look vir Groot adviseur Wanneer dit kom by die raad, almal wil hulle s'n in jou gesig sit, kan hulle opregte daaroor wees. Maar die meeste van die tyd wat hulle kan opreg verkeerd wees. En 'n paar mense daar buite graag prooi op jong mense soos ek en jy (As you8217re nie regtig jong, ek glo die lees van hierdie maak jy jonk van gees.) In elk geval oor die mense wat preys op ons om ons te vertel almal dinge O deel van ons program , verkoop dit en dat, dan you8217ll 'n miljoenêr voor jy dit weet. Miskien het hulle gedoen, miskien don8217t hulle. Maar ek het my eie pad 8211 handel. Ek glo it8217ll maak vir my 'n miljardêr eendag soos dié groot skote. Hoekom it8217s omdat I8217m reeds 'n miljoenêr nou. (Tans maak 2,4 miljoen per jaar toe I8217m hierdie artikel by te dra.) Ook dankie vir fxforex-handel resensies Ek het 'n goeie makelaar Pepperstone en 'n goeie plek om te leer, Vladimir seine. Stadig maar seker na 18 maande I8217ve my kontantvloei saamgestel in 2700 per dag, met genoeg geld in my balans kon ek groot genoeg baie grootte oop vir my om maklik te maak 400 8211 500 per handel. As jy my vra om jou te leer hoe om handel te dryf, I8217ll slaag omdat I8217m nie 'n baie goeie onderwyser. Maar jy kan altyd gaan na die man wat my geleer het. Here8217s al my gereedskap van die handel. Forex Seine en Mentorskap Vladimir Forex Seine Besoek Webwerf (Free Teken beskikbaar) I8217ve gespring van makelaars makelaars meeste makelaars is regtig moeilikheid paar en ek bedoel dit, they8217ll verskonings vind op om jou te laat jou wins te onttrek, en al jou geld sal vas met hulle wat 'n bui moordenaar vir sukses. Ek stel voor jy gaan met Pepperstone, ek kan al my geld ontvang met slegs 'n paar maklike kliek en dit neem net een dag sonder enige koste. Ook die handel fooi vir elke handel plek is een van die laagste ek weet nie. I8217ll red jy n klomp van die moeilikheid glo my. Besoek Pepperstone Amptelike SiteIts die nuwe en opwindende manier om jou Stockvel te belê en versprei die rykdom rondom Die Stockvel Forex Club bied 'n manier om werklik te maak jou geld werk vir jou en kom met groot winste aan die gemeenskap Die Stockvel Forex Club kan help jy om handel te dryf met internasionale miljoenêr handelaars en om aan te sluit die miljoenêrs handel klub verdien 'n gewaarborgde dividend Hoër potensiële opbrengste teen geen koste Belê in globale geldeenhede, olie, goud en meer Almal in die gemeenskap voordele. Belegging in Forex behels aansienlike risiko. Verstaan ​​dat enige belegging het risiko's en jy kan geld verloor. Deur by die klub jy verstaan ​​die risiko is hoog, maar besef dat ten einde 'n beter toekoms is dit die moeite werd om die risiko's involvedThe Million Club Review is die Million Club bedrogspul Of Legit System Die Million Club System Review is die Million Club System Scam of daarop voortbou nie die Million Club sagteware Legit lees my Die Million Club Review tot dink Aflaai Die Million Club APP sagteware Die Million Club is 'n binêre opsies handel sagteware dis bedoel om jou te help handelaars betrokke te raak in binêre opsies handel met minder risiko as die tradisionele beleggingsgeleenthede. Die Million Club sagteware is geskep deur Richard Brown wat die professionele binêre handelaar agter die sagteware. Vind uit oor die Million Club sagteware deur Richard Brown. Die Million Club Binêre opsies opleidingstelsel aangekondig dat die beskikbaarheid van hul nuwe binêre opsies handel sagteware met 'n hoë gehalte onderwys inhoud te leer handel begin van Maart 2016. Meer inligting oor die Million Club sagteware kan hier gevind word Produk beskrywing van die Million Club sagteware: Produk naam. Die uitvoerende hoof van Million Club Die Million Club. Richard Brown Amptelike Die Million Club webwerf. TheMillionairesClub. co Die Million Klubprys: vrye die Million Club Resultate Die Die Million Club is ontwikkel met die gebruiker in gedagte en is in staat om beheer van die binêre opsies handel proses heeltemal te neem deur die vind van en die outomatisering van die ambagte vir die belegger. Daar is 'n aantal beleggers bereik oor 3295 per dag met behulp van die lewende handel seine wat deur Die Million Club sagteware. Nuwe Binary Options Trader kan aansluit in die lewe seine en begin ontvang real-time waarskuwings onmiddellik sodat hulle hoef nie tyd te spandeer leer die ins en outs van binêre belê. Die Die Million Club sagteware gaan die beste handel geleenthede wat jou die vermoë om verdien tot 97 wins per suksesvolle handel sal gee te vind. Die tweede die die Million Club sintuie 'n handelsmerk die belegger gaan 'n oomblik waarskuwing wat hulle presies sal vertel wat en hoe om handel te dryf nie. Daar is 'n beperkte aantal beleggingsopsies wanneer dit kom by binêre en dit is die oproep of die plaas. Die gratis geld Stelselsagteware vertel die handelaar om 'n oproep van die opsie gaan opwaarts beweeg deur seine van verstryking terwyl die put beteken die opsie sal waarskynlik afwaarts beweeg plaas. Elke opsie het 'n vervaldatum dis deur die handelaar te stel en dit kan wissel van 30 sekondes om so lank as een jaar (365 dae). In die geval van die opsie beweeg in die rigting te kies deur die handelaar deur die verstryking hy of sy sal 'n wins uitbetaling van 89-98 te wen. A verloor handel sal die aanvanklike belegging wat geplaas is in daardie spesifieke opsie wat tipies wissel van 5 tot 1,000 per handel kos. Die punt agter die die Million Club sagteware is om uit te neem die raai werk en leerkurwe te handel binêre opsies. Deur na aanleiding van die seine wat die sagteware bied handelaars kan begin belê met min of geen agtergrond in binêre opsies. Die nuutste funksie wat bygevoeg om die die Million Club sagteware is die outomatisering funksie wat heeltemal die handel sal beheer word deur die plasing van die ambagte op die die Million Club makelaar. Dit is 'n groot ry faktor agter die gewoel van die Million Club sagteware en die honderde nuwe lede wat voortgaan om aan te sluit op 'n daaglikse basis. Binary Options Trading met die Million Club Binary Options sagteware stelsel is al lank 'n uitstekende manier om geld te verdien aanlyn en maak 'n perfekte wins. Miljoene binêre opsies handelaars regoor die wêreld streef om af te gaan hierdie roete tot 'n beduidende bedrag van wins te maak. Tog, kom hulle in 'n reeks van hekkies wat hulle laat snak na lug in 'n wêreld wat genadeloos. Richard Brown het vorendag gekom met 'n Binary Options Trading System genoem Die Million Club, wat ontwerp is om binêre opsies wat baie makliker om te slaag met maak. Hulle het die Binary Options Trading sagteware Secret kode gekraak, maar die Million Club leef tot die belofte Dit Die Million Club Review sal 'n blik op die voor - en nadele van die Million Club om te sien of dit leef tot die hype. Wat is die Million Club Lets begin deur te probeer om te verstaan ​​wat die Million Club is voordat jy na die voor - en nadele. Die Million Club is 'n binêre opsies sagteware produk geskep deur Richard Brown te ontgin die Binary Options Trading Met binêre opsies stelsel in plek op die oomblik. Hulle het 'n leemte wat jou risiko verminder en verhoog jou belonings gevind. Richard Brown bied aan u die Million Club Stelsel om die stelsel te ontgin en die risiko's aansienlik verminder. TheMillionairesClub. co sagteware is ambagte vir jou na inligting oor jou begroting is ingevoeg. Die voordele van die Million Club: Wat is die voor-met hierdie die Million Club stelsel. Om mee te begin, dit werk en dit is wat saak maak. As 'n produk nie die geval te doen wat dit sê, dit is nie jou tyd werd. Eenvoudig soos dit. Die Million Club is 'n fantastiese Binary Options Trading APP, want dit is in staat om resultate te lewer en ek het gevind dat dit geweldig nuttig wees. Nadat dit vir 'n maand of so, het ek nogal 'n bietjie van die geld wat andersins nie moontlik gewees het gegenereer. Die 24 uur die Million Club ondersteuning is uitstekend. Dit is een van daardie voordele wat eenvoudig kry oor die hoof gesien, maar moet nie. Die Die Million Club ondersteuning is ongelooflik wanneer jy 'n vraag te vra. Ek het 'n paar hekkies om oor te steek het en hul ondersteuning span was nog altyd daar om my te help. Die negatiewe van die Million Club: Is daar enige nadele met hierdie die Million Club sagteware produk Ja, dit is naby onmoontlik om 'n produk wat nie nadele het nie vind. Die enigste nadeel van hierdie produk sou wees jy is nie wees om 100 sukses. Dit is eenvoudig onmoontlik om elke opsie wen en dit is die manier waarop dit is. Jy sal nog moet gaan sit en studeer jou opsies van tyd tot tyd voor vorentoe beweeg om die tipe Die Million Club resultate wat jy drang kry. Dit is 'n klein probleem en net nodig as jy 100 resultate wil. Hoe om die Die Million Club System work for you Die tweede jy finansier jou Die Million Club binêre opsies handel rekening sal jy kry jou direkte download link vir die The Million Club APP. In daardie tyd kan jy die Die Million Club sagteware aflaai, begin die ontvangs van lewendige binêre handel seine, en plaas jou eerste binêre opsies handel. Die oomblik toe die die Million Club sagteware vertel die handelaar om 'n handelsmerk sal hulle kop bo aan hul opsies makelaar plaas en plaas die presiese handel dat die die Million Club sagteware voorgestel. Gaan voort na die lewende handel seine na die 98 suksesvolle ambagte verhouding wat 'n aantal Die Million Club beta-testers in staat was om te bereik bereik. Hier is die stappe om te neem om u gratis kopie van die Die Million Club sagteware behou .. 1) Kop na die amptelike Die Million Club webwerf en jou kopie te reserveer deur te meld 2) geld in jou rekening met een van die aanvaarde Die Million Club makelaars 3 ) kry die die Million Club sagteware en begin met behulp van die gratis kopie vandag die Million Club bied tans 'n oomblik handel bonus en belangstel beleggers moet besoek die amptelike webwerf vir meer inligting. Die Million Club Ter afsluiting van mening die Million Club moeite werd Ja, ek het al met behulp van die Million Club vir meer as 'n maand en dit doen die truuk. Die Die Million Club sagteware is maklik om te gebruik en ek kan nie dink geld te belê sonder dat dit. Dit TheMillionairesClub. co is so eenvoudig soos dit kry en iemand kan dit gebruik. Hierdie tipe van produkte is skaars en om dit nou vrygestel is nogal amazing. Ek sou beslis aanbeveel Die Million Club vir daardie individue wat wil nou geld te maak en maak 'n baie dit. Die Million Club is baie aanbeveel As jy aflaai van die Million Club en begin met die implementering wat leer jy ek het geen twyfel dat jy sal geld maak. Die Million Club is werke en sy nie 'n bedrogspul. Dit is wat vir my werk. Algehele, dit is die moeite werd om sy prys. Hoogs aanbeveel Jy sal nie spyt wees nie Die Million Club, The Million Club APP, Die Million Club APP Reviews, Die Million Club Binary, Die Million Club Binary Options, Die Million Club binêre stelsel, Die Million Club Bonus, Die Million Club Broker, Die Million Club coplaints, Die Million Club aflaai, sal die Million Club Free, Die Million Club Teken, Die Million Club Review, Die Million Club ReviewReview van Die Million Club APP, Die Resensies Million Club, The Million Club robot, Die Million Club bedrogspul, Die Million Club sagteware, Die Million Club sagteware Review, Die Million Club System, Die Resensies Million Club System, Die Million Club getuigskrifte, Die Million Club Trading, Die Million Club Webwerf, TheMillionairesClub. co, TheMillionairesClub. co APP, TheMillionairesClub. co Review, TheMillionairesClub. co bedrogspul, doen die Million Club sagteware werk, laai die Million Club, is die Million Club 'n bedrogspul, Richard Brown, Richard Brown Die Million Club, Richard Brown Die Million Club sagteware, Richard Brown Die Million Club System, hersiening van die Million Club, hersiening van die Million Club APP, hersiening van die Million Club Binary Options, hersiening van die Million Club sagteware, hersiening van die Million Club SystemCan jy regtig 'n miljoenêr van Forex Trading Daar is 'n paar vrae wat dikwels gevra word deur beginner handelaars: Hoeveel geld kan ek deur forex elke maand Hoeveel handel Opstellings sal ek elke dag Hoeveel pitte kan ek elke maand kan ek begin met 'n 100-rekening 8230 Onder al die gereelde vrae, daar is 'n vraag wat ook gevra deur sommige beginner handelaars: Kan ek 'n miljoenêr deur forex Die kort en eenvoudige antwoord op die vraag is ja, jy kan. Daar is so baie valuta handelaars wat miljoenêrs geword. So kan jy 'n miljoenêr te word. Inderdaad, kan almal 'n miljoenêr deur forex geword. Daar is so baie werk wat jy kan volg en 'n miljoenêr. Dit is nie die taak wat aan jou 'n miljoenêr. Dit is 8220you8221 wat aan die werk behoorlik te volg om 'n miljoenêr geword. Byvoorbeeld, daar is so baie miljoenêr makelaars en makelaars in groot stede soos New York, Washington, Londen, Toronto, and8230. Daar is egter 'n baie meer agente wat kan nie hul maandelikse uitgawes in dieselfde stede selfs te dek. Hulle is almal in dieselfde gebied, het toegang tot die dieselfde mark en kliënte, beslis onder dieselfde jurisdiksie, met behulp van dieselfde advertensiemedia and8230. Maar hoe kan 'n paar van hulle miljoenêrs geword, en die meeste ander nie, selfs nie een koop nie elke maand ook al die rede is, dit het niks te doen met die eiendomsbedryf self, want dit is dieselfde vir al die agente en makelaars. Die rede hiervoor is in die agente en makelaars gedrag en styl. Dit is dieselfde met forex. Dit moontlik om 'n miljoenêr deur forex geword as dit moontlik is om 'n miljoenêr deur-beurs geword. ontwikkeling, bemarking, invoer en uitvoer, bou, and8230 Die belangriker vraag is 8220how8221 Ek het reeds 'n artikel oor hoe 'n multi-miljoenêr deur forex gepubliseer. Maar dit artikel is hoofsaaklik gefokus op die behoorlike geldbestuur metodes. Terwyl jy regtig nodig het om hierdie artikel sorgvuldig deur te lees, moet jy die onderstaande woorde te lees om te weet oor die hele proses om 'n miljoenêr forex handelaar. Om 'n miljoenêr forex handelaar geword, eerste jy het 'n goeie forex handelaar geword. Ek bedoel jy 'n 8220consistently profitable8221 handelaar geword. As jy dit reg te kry, kan jy jou rekening groei (selfs al is dit 'n te klein rekening), en het miljoene dollars na 'n ruk. So 'n miljoenêr geword, die eerste wat jy moet fokus daarop om 'n goeie handelaar. Hoe kan jy 'n deurlopend winsgewend Trader Daar is twee maniere om dit te doen. Een manier waarop die moeiliker weg is wat jy probeer om te veel handel stelsels, robotte en tydraamwerke volg, en jy sit by die rekenaar vir 'n paar uur per dag. Dit is die harde manier wat jy skaars kan neem om jou bestemming. Die eenvoudiger en makliker manier is dat jy net leer om die forex basiese beginsels. en dan 'n eenvoudige en sterk handel stelsel. Dan moet jy demo handel jou handel stelsel om dit te bemeester. As jy daarin geslaag om wins te maak konsekwent vir 6 agtereenvolgende maande ten minste, kan jy 'n klein live rekening oop te maak en te begin oefen daarmee. As jy wins konsekwent te kan maak vir 6 agtereenvolgende maande met jou lewe rekening, die manier waarop jy gedoen het met jou demo rekening. dan al wat jy hoef te doen, is dat jy aanhou handel met jou lewe rekening en groei sy balans. As jy aanhou om handel geduldig, kan jy jou rekening groei tot 'n groot rykdom veel eerder as wat jy dink. Dit is die gierigheid wat laat jou dink dat dit te lank om 'n 5000 rekening te groei tot 'n miljoen neem. As jy bereken en te sien wat dit neem jy byvoorbeeld 5 jaar om dit te doen, jy gee op dit, en jy probeer om 'n ander metode wat jou rekening vinniger kan groei vind. Dit is een van die grootste foute wat 'n handelaar kan maak, omdat ek so baie handelaars wat meer as 10 jaar vermors op soek na 'n meer winsgewende handel stelsel gesien. Hulle het nie net nie kon vind of so 'n stelsel te ontwikkel nie, maar ook verloor die kans om geld te maak en groeiende hul rekeninge deur middel van 'n handel stelsel wat stadig maar seker gewerk. Gebruik hierdie sakrekenaar om te sien hoe 'n 5000 rekening in 4,097,003.56 kan draai na vier jaar, en 21,919,993.73 na vyf jaar, as jy net 15 wins elke maand te maak. Vier of vyf jaar is nie 'n te lang tyd om 'n miljoenêr geword. Naas, baie handelaars in staat is om 'n baie meer te maak as 15 wins per maand. Ek don8217t wil enige nommers hier nie dat hy beskuldig word van misleidende die beginner handelaars gee. Maar, daar is so baie handelaars wat maak 'n baie meer as 15 wins elke maand. Dus, kan hierdie handelaars miljoenêrs veel eerder as 4 of 5 jaar. Jy kan een van hulle te wees. Is jy gereed om die eenvoudiger en makliker manier om 'n konsekwent winsgewende handelaar geword volg, en so 'n miljoenêr Begin van die regte plek en volg die regte pad sonder enige tyd mors en die besteding van geld en deur die neem van die laagste moontlike risiko: Quick Start Guide vir Nuwe Forex Traders of dink jy jy kan, of jy dink jy kan nie, jy is reg. - Henry Ford Hi Chris Wat is jou gedagtes oor NZDUSD daagliks as 'n vorm handel Ek dink die mark is uitgeput sterk breek van BB as huidige kers sluit so sterk bullish dit lyk 'n sterk lang inskrywing. Dit is my eerste dag van die lees van die kaarte per jou strategie, so sal jou kommentaar verwelkom. Dankie Chris Pottorff Welkom by LuckScout. Die patroon is nie sterk genoeg dusver. Let8217s sien hoe die huidige kers sluit. Ek het gedink oor dieselfde ding, soos Adam oor NZDUSD, maar NZDUSD net gebreek maandelikse ondersteuning en het nog nie regtig afgeskuif, so ek is nie seker nie. Chris, oor USDCAD, vir die laaste lomp opstel jy dit aangeteken 98. Daar is 'n ander een vorm in die daaglikse grafiek. Hi Adam amp Stanley, Beide die nuutste setups julle op Nzdusd en USDCAD genoem is nie sterk opstel. Sal gevaarlik wees as ons ingaan Dankie, hierdie artikel is nog 'n groot motivering vir ons. Ek wil u vra oor NZDUSD, ek dink op 'n maandelikse tyd ons op support lyn ondersteun word, en op 'n daaglikse 8211 nice lomp oorweldiging is die vorming van 'n sterk LBB tempo, maar ons moet wag vir geslote. Chris, ek het 'n kort posisie op NZDUSD gebaseer op die DBB stelsel op die weeklikse tydraamwerk. Nou, 'n positiewe oorweldiging patroon gevorm op die daaglikse grafiek. Ek doen nie dink dat hierdie opstelling is sterk hoofsaaklik te wyte aan die candle8217s lang boonste skaduwee. Maar wat beteken dit vir my reeds oop posisie Moet ek maak dit as gevolg van die teenwoordigheid van die lang opstel (hoewel swak). Vandag is die meeste van my oop posisies (gebaseer op DBB) druk op die SL. Toe ek omdraai sien ek dat in die meeste gevalle was daar 'n swak (geen BB tempo of swak kerse) opstel gevorm met die laaste twee kerse. Oorweeg dit asseblief om dit as 'n algemene vraag. Ek het baie keer lees jou strategie vir die maksimalisering van winste deur die opening van twee posisies. Het jy 'n swak opstel gebruik as 'n aanduiding dat dit tyd is om die tweede oop posisie Chris Pottorff Die boonste skadu van die daaglikse kandelaars vertel my dat Bears nog die beheer te sluit. So het die prys kan laer gaan. Maar hou of sluiting van die posisie is jou eie keuse en is wat jy het om te besluit oor. Het jy 'n swak opstel gebruik as 'n aanduiding dat dit tyd is om die tweede oop posisie sluit wanneer die posisie 'n goeie wins gemaak het, ja. Maar toe die neiging is sterk en die swak opstelling net gevorm as die eerste ommekeer, dan hou ek die posisie. Soos ander het melding gemaak van die USDCAD is op soek na 'n potensiële handel, maar blyk te 2 negatiewe punte het. Lang stert op die tweede kers wat blyk te wees, want dit is vas op die middel band op die 4hr grafiek. Dit lyk ook soos USDCAD het nog 'n bietjie stoom daaragter, met 'n konstante zigzag in 'n uptrend beweging. Tot dusver is dit doesn8217t lyk soos 'n 100 meter handel. Chris Pottorff Jy is reg. Tot dusver USD / CAD het nie gevorm n 100 opstelling. Uptrend is steeds te sterk.


No comments:

Post a Comment